Dinsdag 18.30 - 20.30u.
Meisjes en Jongens
11 t/m 14 jaar

De Scouts hebben elke week weer nieuwe uitdagende activiteiten. Een unieke teamopdracht, koken met producten uit de natuur, spannende survivalbanen boven het water overwinnen, grote spellen in de stad, bij de Scouts is het elke week weer een verrassing wat er op het programma staat.

Bij de Scouts staat het leren van vaardigheden, het voor elkaar zorgen en grenzen verleggen centraal. De Scouts leren vaardigheden om zelf een goed kampvuur te maken, een keuken te pionieren, EHBO toe te passen, te koken en nog veel meer. Met uitdagende opdrachten kunnen veel technieken alleen met samenwerking tot een goed einde worden gebracht.

Wil jij zien hoe leuk het is bij de Scouts? Kom dan gratis en vrijblijvend 3 weken bij ons kijken. Na 3 weken spectaculaire activiteiten te hebben gedaan zul je zien dat je nog veel meer activiteiten wilt doen bij ons!
Stuur een e-mail naar de leiding en je krijgt bericht vanaf wanneer je kunt komen kijken.