Speltak Tarief
Explorers € 11,50 per maand
Stam € 11,50 per maand

100% korting

De contributie wordt elk kwartaal afgeschreven met een automatische incasso.
Indien u vragen heeft over de contributie, neem dan contact op met onze ledenadministratie.

Lidmaatschap

Een lidmaatschap bij één van de speltakken van Scouting Vreeswijk heeft heel veel voordelen:

- Elke week een avontuurvolle opkomst (m.u.v. schoolvakanties).
- Ook alle activiteiten zijn inbegrepen (zwemmen, kanoën, bowlen, koken en nog veel meer).
- Vier keer per jaar het Scouting Magazine.
- Digitale Scoutkaart waarmee je profiteert van heel veel ledenvoordeel.
- Met heel veel korting kamperen op de ruim twintig kampeerterreinen van Scouting Nederland.
- Je bent tijdens scoutingactiviteiten verzekerd.
- Je kunt deelnemen aan landelijke evenementen en activiteiten.
- Het belangrijkste: Je beleeft grote avonturen die je nergens anders zult beleven!

Scoutingweekenden en zomerkamp

Voor het binnenweekend, buitenweekend en zomerkamp wordt een extra bijdrage gevraagd. Het bedrag verschilt per jaar, omdat de kostprijs van de activiteiten wordt berekend. Onderstaande bedragen zijn indicaties en kunnen afwijken. We informeren tijdig over de prijs van het eerstvolgende scoutingweekend of zomerkamp.

Binnenweekend € 20,00
Buitenweekend € 25,00