Vrijdag 19.00 - 21.00u.
Meisjes en Jongens
15 t/m 17 jaar

De Explorers is de laatste groep waarbij sprake is van leiding, echter heeft deze een begeleidende rol. De jeugdleden maken zelf het programma voor opkomsten en kampen. De activiteiten variëren, zo gaan de leden koken, bowlen, kanoën, lasergamen, boogschieten en mountainbiken.

Bij de Explorers staat het leren van organiseren, leiding geven en het creëren van een samenhorigheidsgevoel centraal. De leden leren hoe zij een programma maken voor elkaar en assisteren zo nu en dan bij de welpengroep. Daarnaast verdienen de leden geld bij gezamenlijke projecten, om te besteden aan extra gave activiteiten tijdens opkomsten of kampen.

Wil jij zien hoe leuk het is bij de Explorers? Kom dan gratis en vrijblijvend 3 weken bij ons kijken. Na 3 weken actief te hebben meegedaan zul je zien dat je nog veel meer actie wilt bij ons!
Stuur een e-mail naar de leiding en je krijgt bericht vanaf wanneer je kunt komen kijken.