Ons clubgebouw (Fort Vreeswijk) ligt in Nieuwegein, specifieker in Vreeswijk. Het dorp Vreeswijk heeft een historische sfeer en karakter met leuke pandjes, water, sluizen en schepen. In het dorp is van alles te vinden: winkels, buurtsupermarkt, terrassen, de markt (donderdag), museumwerf en de R.K. Barbarakerk.

Het clubgebouw staat op een eiland die met één brug verbonden is met het vaste land. Op het eiland staat ook een buurthuis. Fort Vreeswijk wordt omgeven door de natuur, waardoor kinderen vrij kunnen spelen. Er is sprake van flinke hoogteverschillen, wat voor uitdagende spellen een ideale situatie is. Aan de oevers van het eiland loopt een wandelpad, het hele eiland is toegankelijk. Aan de overkant valt aan meerdere kanten van nog meer natuur te genieten, met grazende schapen en veel groen.

Zwemmen kan zomers in recreatieplas de Put of in de verschillende zwembaden. De Prinses Beatrixsluizen is een indrukwekkend sluizencomplex. In het dorp zijn gezellige terrassen te vinden. Bij Fort Vreeswijk is parkeergelegenheid aanwezig. De bushalte is 3 minuten lopen, de bussen rijden naar Utrecht Centraal.

Bushalte
200m.